AGORA – Knowledge Advertisements (9)

The first three advertisements have been written.

The first to advertise was Marc Borner. OpenSpace is not the only area Marc is familiar with. He will, however, introduce himself shortly and tell you all he does. Marc’s advertisement is not only interesting; it also serves as a pattern design for all future advertisements.

Well, I was not going to let Marc be the only one, was I? Consequently, I wrote a personal advertisement myself. I have been thinking about it for a long time:

Roland Dürre reads Rupert Lay

And then we met our Dijana Dengler. She is Fide Master and the best chess player I personally know. And she wrote a very interesting advertisement. I always like to call it Chess for Managers. Dijana has been realizing this program for quite some time already – and with huge success.

Now, if you want to read more, click on the market place (Marktplatz) at IF-AGORA

RMD
(Translated by EG)

Twitter

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Suche

Categories

Aktuelle Umfrage

Wie würden Sie die EURO-Krise meistern?

Ergebnisse anzeigen

Loading ... Loading ...
Vom WANDEL (CHANGE)

Vom WANDEL (CHANGE)

Wir müssen dem Wandel folgen - in der Gesellschaft und auch in den Unternehmen wie bei unseren Zielen und Projekten.…
Beeschreibung unseres Lesebuch durch KI / AI

Beeschreibung unseres Lesebuch durch KI / AI

Unser Lesebuch zur Biophilie haben wir von KI (ChatGPT) beschreiben lassen. Wolfgang hat dann noch darüber geschaut und korrigiert. Hier…
Neues vom „biophilen Lesebuch“ – Update Nummer V !!!

Neues vom „biophilen Lesebuch“ – Update Nummer V !!!

Die Neuigkeiten „vom glückendem Leben“ reißen nicht ab! Hier berichte ich im fünften IF-Blog-Beitrag über die neueste Entwicklung beim biophilen…
SUCHE
Drücken Sie "Enter" zum Starten der Suche